In deze training wordt er meteen
geoefend op klantgericht gedrag.
Een aangename klantenervaring maakt het verschil. Een persoonlijk aanpak op de klantenservice zie je in de bedrijfsresultaten. Maar het is een uitdagende job: te langdradige gesprekken, lastige klanten en openlijke klachten.
Ondersteun je team daarom met een opleiding die hen meteen vaardiger maakt. Onze trainers stellen een opleiding op waarbij er direct geoefend wordt op klantgericht gedrag. Zo worden jouw medewerkers zelfzeker in het omgaan met àlle soorten klanten.
Deze opleiding is specifiek voor klantenmedewerkers in een bedrijfscontext. Of dat nu via de telefoon of face to face is. Vraag je offerte en we doen ook een voorstel voor jouw medewerkers. We ontwikkelden deze opleiding klantgerichtheid bijvoorbeeld reeds voor:
En we kunnen dat ook voor jouw sector. Onze trainers zorgen steeds voor een aangepaste training, passend bij de professionele leefwereld van jouw team.
De inhoud van de opleiding klantgerichtheid wordt aangepast aan de noden van jouw team. Dit brengen we in kaart tijdens de intake. We geven alvast een overzicht van mogelijke thema’s:
De eerste stap is een intake met de organisatie en een intake met de medewerkers. Aan de hand van de intake wordt het leerproces van de deelnemers alvast gestart. Daarnaast stellen onze trainers leerdoelstellingen en een leerprogramma op dat aansluit bij de dagelijkse realiteit van de deelnemers. Dit programma wordt hierna voorgesteld en besproken.
Een opleiding bij Obelisk is steeds een combinatie van ervaringsgericht leren, sociaal leren en leren van binnenuit. Onze volledige visie op leren lees je hier. Een training kan een halve dag tot enkele dagen omvatten en is doorspekt met realistische casussen, opdrachten, checklists en tools. Je kan kiezen voor een klassikale, online of blended vorm. Dit wordt allemaal samen met jou als opdrachtgever vormgegeven.
We stellen enkele stappen voor die ervoor zorgen dat de deelnemers het geleerde omzetten naar de praktijk. Bijvoorbeeld in de vorm van wekelijkse tips, een intervisie moment of de opvolging van een actieplan.
Is dit dé opleiding voor jouw medewerkers? Wil je graag bekijken hoe we deze opleiding op jullie maat kunnen vormgeven?
Stuur ons via dit formulier een bericht en we contacteren je zo snel mogelijk terug. Samen met jou vinden we dé uitkomst voor je uitdaging.